۱۳۸۹ فروردین ۲, دوشنبه

فراموشکار یا ریاکار؟

29 آذر 88 چه روزی بود؟ یادتونه؟
29 آذر روزی بود که مردی رفت که تا بود زندانی بود زیر فشار تهمت ها و توهین ها بود. بهش منافق و ریب خورده گفتند جلوی چاپ کتابهاش رو گرفتند . از مقامش خلعش کردند.خانواده اش رو زندانی کردند و کشتند. چرا؟ چون از جون زندانیان سازمان مجاهدین خلق حمایت میکرد. چون از اعدامها میگفت از بی عدالتی ها و همین سبب شد که تا وقتی بود و تو حصر خانگی بود در دل مردم باشه تا وقتی بود روحانی آزاده ای بود که تمام اقشار فرهنگی جامعه از دل و جراتش تعریف میکردند.جایزه حقوق بشر بهش میداند دوستش داشتند حتی اگه پیروش نبودند.پدر معنوی جنبش ما بود.
یادم نمیره اولین کسی که خبر فوتش رو به من داد دوستم کاوه بود.داشتیم میومدیم خونه که گفت امیر آیت الله منتظری رفت. تا نیومدم تو اینترنت باور نکردم.
ماهواره رو روشن کردم دیدم چند تن از فعالین سیاسی زمان شاه که بعد از انقلاب هم زندانی سیاسی بودند تو بی بی سی دارن از آیت الله منتظری میگند.
یکی میگفت زمان شاه و زمان خمینی حامی خانواده ما بود و همیشه سختی هایی تو زندان واسه ما بود تا به گوشش میرسید همه کارش رو برامون میکرد. اون آدم توده ای بود با عقاید کمونیستی. ولی با معرفت بود. چندبار اشک از چشماش جاری شد.از چند گروه دیگه هم تو اون برنامه اومدند همه در سوگ آیت الله منتظری گریستند و براش دعا کردند.
اما چه فرقه ای پلیدی است فرقه ی رجوی.چه نمک نشناس هایی هستند.چه قدرت طلبهایی هستند.از جمهوری اسلامی و شاه بدتراند.چرا؟
امروز داشتم ماهواره رو بالا پایین میکردم ببینم چی داره که رفت رو کانال سیمای آزادی و دیدم تو برنامه های نوروزیشون دارند آیت الله منتظری رو مسخره میکنند. واقعا اینها که محبت های آیت الله منتظری رو فراموش کردند و به اون تهمت ناروا میزنند پس فردا اگه قدرت بیفته دستشون با مخالفانشون چی کار میکنند؟
در این برنامه  به اون یک میلیون نفری که در تشییع پیکر آیت الله منتظری شرکت کردند هم لقب خر را دادند ولی خب خر هم باز معرفت داره و حیوون خداست.خدا رو شکر ما خر شدیم ولی عضو فرقه ی رجوی نیستیم!

اگرچه شخصیت آیت الله منتظری آنقدر والاست که با این اراجیف هیچ لطمه ای به ایشون زده نمیشه ولی به عنوان یک انسان لازم دونستم که از ایشان بگویم.

منتظری مظلوم,راهت ادامه دارد
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::