۱۳۸۹ شهریور ۹, سه‌شنبه

دست گذاشتند رو نقطه قوت سارکوزی

این سارکوزی بیچاره ...

 نه قیافه جذاب و زیبایی داره :




(سارکوزی هم برای خودش یه پا لولو شده)


نه عقل درست حسابی داره (عقل ناقصی دارد، گریه حضار، داخلی، دانشگاه)  :


(مموتی میگم خیلی با سارکوزی شباهت دارید جفتتون ادا در آوردنتون بیسته)



نه قد بلند و بالایی داره :





از کل دنیا یه زن دوم تقریبا درست حسابی داره که همه اش با این پز میده :






(عکس ها خفن تری هم بود ولی اینجا که مطالب پورن نمیخوایم بزاریم، میخواییم عالمانه وبلاگ رو اداره کنیم)



از شانس دارودسته ملاعلی هم دست گذاشتند رو زنش.
حالا باید ببینیم این سارکوزی که انقدر رو زنش تعصب داره و از صدا و هنر و زیبایی زنش مدام تعریف و تمجید میکنه، با این حسادتی که نسبت به اوباما و جرج بوش و کل آمریکا داره، با این واکنشی که دولتش نشون داده و گفته ما این حرفها رو موضع رسمی حکومت ایران میدونیم، (یه نفس تازه کنم) ا وه ه ه ... چه جوری میخواد انتقام بگیره!



مموتی مواظب باش، اون کروبی بود یه ذره شرم و حیا داشت، گفت اگه عکس زنم رو بیاری عکس ننه ات رو نمیارم (که نگفت و جوک بود) این سارکوزی قاطی کنه عکس ننه ات که هیچی عکس زن و عروس و خواهرت تو رو که هیچ عکس خجسته بانو و دو دختران ملاعلی رو هم رو می کنه. ازمن گفتن بود این سارکوزی قاطیه یه ذره مثل خودت ولی تو یه چیز دیگه ای
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

انکار شهادت ترانه موسوی برای انکار تمام کشتارهاست

اخیرا کسی که خود را منبع خبری شهادت ترانه موسوی اعلام میکند ادعا میکند که ماجرا ترانه نادرست است. وی در نوشته های خود گفته است که قبلا به صحت این خبر شک کرده بودم اما به دلیل اینکه منابع خبری من به خطر نیفتند چیزی نگفتم. هنگامی که دیدم آنها از کشور خارج شدند تصمیم گرفته ام که واقعیت را منتشر کنم. حال سوال این است. آیا لازم بود که شما در زمانی که منابع خبری ایشان در ایران بودند برای تکذیب خبر آیا لازم بود که منابع خبری خود را معرفی کنید؟ فقط بایستی میگفتید که خب نادرست بود. در اینصورت منابع خبری شما نیز به خطر نمی افتادند.
اگر ماجرای ترانه دروغ بود برای چه صدا و سیما به این تب و تاب افتاد که انکار کند؟ ماجراهایی که همه ما حفظ شدیم. ابتدا گفتند ترانه موسوی زنده است و در گروه موسیقی اش فعالیت می کند. سپس گفتند سه ترانه موسوی بیشتر در ثبت احوال وجود ندارد که دو نفر از آنن خارج کشور و شخص سوم نوزاد است. بعد از این ماجرا نیز تصویری که از سایت کتاب اول منتشر شد دروغ آنان را نیز آشکار کرد. تصویر زیر را میگویم :


در روایت سوم نیز تصاویری از مادر و خواهر به اصطلاح ترانه موسوی نشان داده شد که اولا تصویری که آنان ادعا میکردند تصویر فرزندشان است با تصویر ترانه موسوی متفاوت بود و شخصی که خود را مامور ثبت احوال میخواند مامور نیروی انتظامی بود :






سپس سید حسین شاهمرادی نامه ای به کروبی ارسال کرد و از خیمه شب بازی بودن این نمایش پرده برداشت و هنگامی که کروبی گفته های شاهمرادی را بازگو کرد شاهمرادی گفته های کروبی را تایید کرد و گفت من از کروبی عهد گرفته بودم که این مطالب باز گو نشود. توضیحات بیشتر

به نظر میرسد سخنان اخیری که در فیس بوک این فرد منتشر شده است ادامه سناریو جمهوری اسلامی برای پاک کردن این لکه سیاه است. سناریویی که ابتدا سعی کرد با دروغ خواندن شهادت ندا آقاسلطان فجایع و کشتار های اخیر را انکار کند. سپس با ماجرای کهریزک و اکنون نیز با انکار ماجرای ترانه موسوی سعی در انکار تمام کشتارهای یک سال و نیم اخیر و حتی سی سال گذشته دارد. احتمالا با شکست این سناریو سعی در انکار شهادت سهراب اعرابی، اشکان و یا هر کس دیگری داشته باشند


Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

دبیرکل حزب الله لاریجانی ها را عامل صهونیست خواند

دیشب مطلبی روی سایت خبرنگاران سبز ( اینجا )  قرار گرفت که نوار سخنرانی آیت الله محمد باقر خرازی بود. در این نوار خرازی از نفوذ صهونیست در ارکان بالای حکومت خبر میدهد و بلافاصله از مشکوک بودن اینکه چندین تن از مقامات بالای کشور از روستای لاریجان شمال هستند سخن می گوید. خرازی در این نوار رسما ریاست قوای قضاییه و مقننه را عامل صهونیست میخواند نوار و متن آن به گزارش خبرنگاران سبز به این شرح است :

نوار صوتی را از اينجا دانلود کنيد


متن صحبت های خرازی بدين شرح است :

وقتی ما قتل هايی که در جامعه رخ می دهد را پی گيری ميکنيم ميبينيم در پشت تمام اينها صهيونيست ها هستند. خيلی از آنها به اسم مسلمان هستند اما دروغ ميگويند. دست هايشان کثيف است. ما در جامعه به شدت از اين افراد داريم و حضورشان محسوس است.
الان هم در مراکز قدرت فوق العاده حضور پيدا کردند. ما در انصار حزب الله به اين مساله را به عنوان يک تز قدرتمند مطرح ميکنيم.ما بايد فکری به حال اين افراد بکنيم که متاسفانه در مراکز قدرت حضور جدی پيدا کردند. نه تنها حضور در راس هرم قدرت قوای مختلف بلکه در خيلی از زير شاخه ها.

يک باند را کاملا در اختيار دارند. ما وحشت کرديم از اينکه يک جريان به اين قشنگی سازمان دهی شده است که نيروهای خودش رو در گلوگاه های نظام اسلامی قرار بدهد. و احساس ميکنيم يک جريان بسيار مخربی وجود دارد.آن دختر خانم انگليسی که می آيد زن فلان آقا می شود و بعدش هم آن آقا در بزرگترين قدرت اين نظام قرار دارد آيا اين طبيعی است؟ ما نميتوانيم اين را طبيعی تلقی کنيم. آيا قتل های زنجيره ای زير سر يهودی ها نبود؟ به نظر من اين مساله کاملا جدی است و سازمان های اطلاعاتی آمريکا و انگليس و موصاد دقيقا دارند روی اين قضيه کار ميکنند. دنبال کودتا در کشور نيستند دنبال تصرف از درون اند.

چطور می شود از يک روستای تبعه لاريجان بعضی از سران ما از آنجا سر درآورده باشند.چه طور شده به آنها اعتماد کرده ايم؟ سوابق اينها را بايد ببينيم که از کجا اين مسائل آب ميخورد.من اينها را در بسياری از مراکز قدرت نظام دنبال کرده ام. تمام مشکلاتی که در اين سی سال در نظام داريم با تمام صراحت عرض ميکنم از اين افراد است.

جای دستان فاسد اين بنی اسراييلی تباران رو من پيدا و دنبال کردم. و انشالله به زودی هم مدارک آن را تکميل ميکنم تا کوچک ترين تحرکی داشته باشند افشا خواهم کرد و نيرو های حزب الله را بر عليه آنان به خيابان ها خواهم کشيد. به همه اثبات خواهم کرد نسل بنی اسماعيل در مقابل بنی اسراييل کوتاه نخواهد آمد. نسل بنی فاطمه محکم در مقابله جريان بنی اسراييل خواهد ايستاد. و به نظر من مشکل بنی اسماعيل زمانی حل خواهد شد که مشکل بنی اسراييلی ها را در کشور مسلمانان حل کنيم.

انسان وقتی در بهشت بود نه به مسکن نياز داشت نه به غذا و نه به پوشاک. به محض اينکه فريب شيطان را خورد و به زمين فرستاده شد اين سه نياز را پيدا کرد و شيطان اين سه را در اختيار بنی اسراييل قرار داد. تمام شبکه های تغذيه دنيا در اختيار بنی اسراييل قرار دارد حتی در کشورهای اسلامی. نوشابه ها برای کيست؟ کوکا کولا برای کيت؟ پپسی کولا برای کيست؟ حتی نوشيدنی های که در بلاد اسلامی توزيع ميشود، حتی آنها هم برای يهوديان است. امتيازش برای آنهاست. در مسکن هم همين طور. چرا دنيا با مشکل مسکن رو به رو شد؟ آنجا هم يهودی ها بودند.

در مشکلات اقتصادی غرب چه کسی استفاده برد؟ آيا جز يهودی ها؟ يهودی ها مسيحيان را غارت کردند. کدام يهودی الان برشکست شده است؟ به من بگوييد. و کدام يهودی تبار و بنی اسراييلی در سرزمين های اسلامی برشکست شده است؟ حتی يک مورد را هم نداريم. اين شبکه کاملا به هم متصل است و به هم خط می دهند و پشتيبان هم ديگر هستند. سه شبکه پوشاک و مسکن و تغذيه در اختيار آنهاست و از سه ابزار قتل غارت و فحشا برای تصرف بشر استفاده ميکنند.


Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱۳۸۹ شهریور ۱, دوشنبه

پوسترهای زندانیان برای روز ایران دوازدهم شهریور
















Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

پوسترهایی برای روز ایران دوازدهم شهریور

سعی کردیم پوسترهای سیاه و سفید تهیه کنیم که در چاپ به صرفه باشه. میدونم که اکثر بچه های جنبش خودشون چاپ میکنند و از همه شون پیشاپیش تشکر می کنم. اگر طرح باز دارید یا بزارید تو بالاترین یا برام ایمیل کنید تا من بزارم. باید پوستر های متعدد و متحد داشته باشیم.









Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱۳۸۹ مرداد ۳۱, یکشنبه

خاله بازی در رمضان

حکومت عید دیدنی مردم در نوروز را خاله بازی میخواند اما افطاری هایی که در ماه رمضان هر شب خانه یکی از افراد فامیل برگزار میشود را صله رحم. این در حالی است که قبل از آغاز رمضان کاروان های شادی در خیابان راه انداخته بودند و با ساختن شخصیتی مانند عمو نوروز که نوید بهار را میدهد سعی داشتند نوید رمضان را بدهند. قصد دارند نوروز را تخریب کنند و ماه رمضان را جای آن قرار بدهند.
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱۳۸۹ مرداد ۲۳, شنبه

فرهنگ ایرانی عزیزتر از فرهنگ رمضان است

برای من فرهنگ ایرانی از همه چیز عزیزتر است. البته نواقص هم دارد و جای انکار آن نیست اما در تمام فرهنگ ها حتی فرهنگ های دینی نیز نقص و ایراد دیده میشود. نمی خواهم موضع گیری مذهبی کنم چون اعتقادکی دارم و به لطف خدا میتوانم روزه بگیرم و فرایض دینی ام را انجام بدهم ولی بیشتر از اینکه به دینم تاکیید کنم همیشه به ملیتم تاکیید کردم و میکنم. اما چیزی که باعث رنجش خاطرم در این روزهای اولیه ماه رمضان شد این بود که کاروان های شادی رو در خیابان ها میدیدم که فرا رسیدن رمضان را با شیپورزدن جشن میگرفتند حتی دست به خلق شخصیتی مانند عمو نوروز زده بودند که به همه شادباش میگفت اما در نوروز بیشترین چیزی که نسیب ما مردم میشود مردانی هستند که از سر نیاز خود را به شکل حاجی فیروز درمی آورند و کارشان نیز قابل احترام است چون لااقل این فرهنگ باارزش ایرانی را زنده نگه داشته اند هرچند که حکومت آشکارا قصد سرکوبش را دارد.


دو روز اول رمضان است و هر شب در آسمان فشفشه بازی و موشک های نورانی دیده میشود اما در سال تحویل تلویزیون باید یک آخوندی را نشان بدهد که از اسلام میگوید و حرفهایش هم هیچ ربطی به نوروز ندارد.

شاید رمز شادابی بیشتر در نوروز این باشد که خود مردم برگزارش میکنند و به نوعی تقابل با حکومت است پریدن از روی آتش را که حرام اعلام کردند سیزده به در را که نامش را تغییر دادند و عید دیدنی های مردم را به بازی های کودکانه تشبیه میکنند اما باز مردم سفره هفت سین به آن زیبایی را میاندازند که نه تنها در اسلام بلکه در هیچ دین دیگری به غیر از زرتشت همانند ندارد.
 قضیه برای رمضان متفاوت هست مردم بیشتر به بعد معنوی آن نگاه میکنند اما حکومت سعی در القا کردن آن به عنوان یک سنت اجباری دارد ولی غروب ها در چهره مردم فقط خستگی دیده می شود. این بی میلی بیشتر به دلیل تحمیل حکومت است تا اینکه بگوییم مردم از دین زده شده اند.

اجباری که با قطع کردن آبسردکن ها ممنوعیت کار اغذیه فروشی ها و به قول خودشان مبارزه با روزه خواری و ... کاملا گواه آن است. آیا در سالهای گذشته که رمضان هم در دست مردم بود شور و نشاطی بیشتری بر جامعه حاکم نبود؟
 این دخالت حکومت به جای نزدیک کردن مردم به دین مردم را از آن گریزان میکند و نتیجه عکس خواهد بود. در زمان خلافت حضرت علی هم شاهد این اجبارها نبودیم نه تنها در زمینه روزه گرفتم بلکه در زمینه حجاب و خیلی مسایل دیگری که در این حکومت به نام اسلام اجباری شده است.
این دخالت حکومت نه پشتوانه مذهبی دارد نه پشتوانه عقلانی فقط زاده ذهن های بیمار مصباح یزدی و خامنه ای و جنتی و امثالهم هست.
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱۳۸۹ مرداد ۱۷, یکشنبه

هفدهم مرداد ماه روز در بندنگار

در چند سال گذشته به خصوص یکسال اخیر شاهد موج گسترده بازداشت خبرنگاران بودیم.


در برخی موارد حتی شده است که اعضای تحریریه ی یک روزنامه را یکجا با هم

بازداشت کنند و هنوز هم تمام اعضای آن روزنامه در بند هستند.

هفدهم مرداد ماه روز خبرنگار است ، خبرنگارانی که نه در دفتر روزنامه یا

خبرگزاری یا حتی پشت میز کامپیوتر خود می نویسند بلکه خبرنگارانی که در

بند هستند ، زندانی شدند که دیگر از ظلم در جامعه نگویند اما از ظلم در

زندان ها میگویند.

احساس ضعف حاکمیت از این خبرنگاران یا چه بهتر بگویم خشم از آنان است که

باعث میشود در دادگاه ها وزندان ها به آنان حمله فیزیکی کنند.

از گذشته تا امروز خبرنگاران فشارهای زیادی را تحمل کردند اما استقامت بی

نظیری از خود نشان دادند و هیچگاه در برابر ظلمها سر فرو

نیاوردند.خبرنگارانی که یا اعدام شده اند یا در بند اند و یا از کشور

فرار کردند.

در این روزها بیش از 100 روزنامه نگار و وبلاگ نویس در زندان های حکومت

هستند و حتی اگر کسی وکالت آنها را برعهده بگیرد نیز زندانی میشود.چگونه

است که با این اوصاف حکومت باز تبلیغات گسترده برای روزخبرنگار میکند و

از نویسندگان روزنامه های کیهان و جوان قدردانی میشود اما عیسی سحر خیز

باید در سلولش مورد ضرب شتم قرار بگیرد. این فاجعه ای است که نه تنها در

ایران بلکه در کشورهای دیگر مانند چین و ونزوئلا رخ میدهد.

روزنامه نگارانی که یکسال هست دربندند و به خانواده های خود میگویند اسمی

از مانبرید چون مورد غضب ماموران قرار میگیریم. روزنامه نگاری را میشناسم

که یکسال است به او قول آزادی دادند به شرط اینکه نامش در برنامه های

ماهواره ای یا اینترنت نیاید اما با اینکه خانواده ایشان این موضوع که او

زندانی است را فقط به نزدیکان گفتند و اسمی از او برده نشده است اما

هنوز در زندان است.


گرگها خوب بدانند در این ایل غریب

گر پدر مرد تفنگ پدری هست هنوز

گرچه مردان قبیله همگی کشته شدند

توی گهواره ای چوبی پسری هست هنوز

این روزها قلم جای تفنگ را گرفته است و کسانی که مانند ما در بیرون از

زندان هستند باید این سلاح را بدست گرفته بنویسند و بگویند، از رنج ها و

ظلم ها

منظور از قلم صرفا نگارش نیست بلگه آگاه سازی است. و به منظور ادامه راه

این عزیزان و آگاه سازی از ستم های در جامعه از خانواده های این عزیزان

که گمنام باقی مانده اند میخواهم که نام عزیزانشان را بگویند تا ایران و

جهان از ظلمی که به آنان میشود مطلع گردند و این حمایت جهانی به نفع آن

عزیزان در بند نیز هست.

و در آخر روز خبرنگار را به تمام خبرنگاران در بند در ایران و جهان تبریک

گفته و آرزوی آزادی را برای آنان و تمام مردم جهان دارم.



Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

چه کسی یک میلیارد دلار را به تهران وارد کرد؟

چندی پیش آیت الله جنتی از رازی بزرگ پرده برداشت. آیت الله جنتی فرمود که آمریکا یک میلیارد دلار به سران فتنه پرداخته است و قرار بوده پنجاه میلیارد دلار دیگر در صورت برانداری نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنان پرداخت کنند.
سند این اطلاعات در دست بنده بود که من برای ایشان فرستادم و اکنون به دلیل تهمت هایی که به این عالم عالیقدر زده شده است میخواهم برای عموم منتشرش کنم.
در پست های قبل از مامور سازمان CTU آمریکا گفتم که در حوادث کوی و کهریزک نقش اصلی را بر عهده داشته است
مامور بایر هنگامی که در تهران مشغول انجام وظیفه بود (حوادث روز قدس) از سمت وزارت خارجه آمریکا با او تماس گرفته میشود و به او دستور میدهند که یک میلیاردی که توسط هلیکوپتر از عربستان سعودی به دشت های حوالی تهران آورده میشود را دریافت کند و به دفتر میرحسین موسوی در فرهنگسرای هنر ببرد.
جک بایر سریعا به سمت ورامین میرود و در آنجا پول را از هلیکوپتر تحویل میگیرد و به تهران باز میگردد. هنگام باز گشت که مصادف با راهپیمایی روز قدس بود از او تصویری گرفته شد که کیف حامل یک میلیون دلار نیز در آن معلوم است.
در این هنگام جک از روبه روی دانشگاه میگذرد و آیت الله جنتی نیز در آن حوالی حضور داشته بودند. به محض اینکه جک را میبیننند و پی به هویت جاسوس او میبرند عبا و امامه را در آورده و عینک آفتابی به چشم میزنند و جک را تعقیب میکنند.

جک بایر در سمت راست تصویر موبایل به دست و کیف به روی شانه

محمد علی . الف یکی از بازداشت شدگان ماهها قبل از این ماجرا که در آن روز در زندان اوین بود ، مرخصی یک روزه گرفته بود اما بعد ها که به زندان بازگشت این ماجرا را برای من تعریف کرد.چون دفتر میرحسین موسوی توسط مردم  محاصره شده بوده جک نمیتواند به دفتر برود پس محمد علی کیف حامل پول را از بایر تحویل گرفته و چون خیلی شبیه مامورهای خودمان بوده است (شکم داشته) میتواند از سد ماموران گذشته و به دفتر موسوی برود.
از طرفی دیگر  آیت الله جنتی نیز این دیدار جک و محمد علی را تایید میکند به بنده گفت اگر این عکس تو نبود هیچکس حرف من پیرمرد را باور نمیکرد همه حتی در داخل سیستم هم به من میگویند پیر خرفت چه برسد به مخالفان.
لازم به ذکر است که این اطلاعات توسط ایشان (محمدعلی و آیت الله جنتی) تایید شده و ما هم به همین دلیل محمد علی  را آزاد کردیم.پس جون هرکسی دوست دارید باور کنید.


Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱۳۸۹ مرداد ۱۴, پنجشنبه

سند صحبت های احمدی نژاد


تصاویر تازه منتشر شده ی  ماهواره ای  حقیقت سخنان دکتر سید محمود احمدی نژاد را مبنی بر اینکه انگلستان در غرب آفریقاست را تایید میکند. تا کور شود هر آن کس که نتواند دید.
حال کجایند آن بیگانگانی که می گن احمدی نژاد نمیداند! خودتان نمیدانید!
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱۳۸۹ مرداد ۱۱, دوشنبه

سخن گه عر بار رهبر فرزانه انقلاب در بازی پرسپولیس و صبا


ورزش دروازه صدور معنویت است. (مقام معظم رهبری لعنت الله علیه و آل و سلم)

یعنی اگه یه گلر خوب مثل عابدزاده تو دروازه باشه معنویت صدور نخواهد کرد
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱۳۸۹ مرداد ۱۰, یکشنبه

گاوداری اهل بیت امام حسین

ببینید نبود امنیت مردم رو وادار به چه کارهایی نکرده است متوسل به ائمه میشن که دزد بهشون نزنه!



این گاوداری متعلق به اهل بیت امام حسین است هرکس به گاوداری خیانت کند با اهل بیت امام حسین طرف است .

 یا ابولفضل عباس
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::