۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

انکار شهادت ترانه موسوی برای انکار تمام کشتارهاست

اخیرا کسی که خود را منبع خبری شهادت ترانه موسوی اعلام میکند ادعا میکند که ماجرا ترانه نادرست است. وی در نوشته های خود گفته است که قبلا به صحت این خبر شک کرده بودم اما به دلیل اینکه منابع خبری من به خطر نیفتند چیزی نگفتم. هنگامی که دیدم آنها از کشور خارج شدند تصمیم گرفته ام که واقعیت را منتشر کنم. حال سوال این است. آیا لازم بود که شما در زمانی که منابع خبری ایشان در ایران بودند برای تکذیب خبر آیا لازم بود که منابع خبری خود را معرفی کنید؟ فقط بایستی میگفتید که خب نادرست بود. در اینصورت منابع خبری شما نیز به خطر نمی افتادند.
اگر ماجرای ترانه دروغ بود برای چه صدا و سیما به این تب و تاب افتاد که انکار کند؟ ماجراهایی که همه ما حفظ شدیم. ابتدا گفتند ترانه موسوی زنده است و در گروه موسیقی اش فعالیت می کند. سپس گفتند سه ترانه موسوی بیشتر در ثبت احوال وجود ندارد که دو نفر از آنن خارج کشور و شخص سوم نوزاد است. بعد از این ماجرا نیز تصویری که از سایت کتاب اول منتشر شد دروغ آنان را نیز آشکار کرد. تصویر زیر را میگویم :


در روایت سوم نیز تصاویری از مادر و خواهر به اصطلاح ترانه موسوی نشان داده شد که اولا تصویری که آنان ادعا میکردند تصویر فرزندشان است با تصویر ترانه موسوی متفاوت بود و شخصی که خود را مامور ثبت احوال میخواند مامور نیروی انتظامی بود :






سپس سید حسین شاهمرادی نامه ای به کروبی ارسال کرد و از خیمه شب بازی بودن این نمایش پرده برداشت و هنگامی که کروبی گفته های شاهمرادی را بازگو کرد شاهمرادی گفته های کروبی را تایید کرد و گفت من از کروبی عهد گرفته بودم که این مطالب باز گو نشود. توضیحات بیشتر

به نظر میرسد سخنان اخیری که در فیس بوک این فرد منتشر شده است ادامه سناریو جمهوری اسلامی برای پاک کردن این لکه سیاه است. سناریویی که ابتدا سعی کرد با دروغ خواندن شهادت ندا آقاسلطان فجایع و کشتار های اخیر را انکار کند. سپس با ماجرای کهریزک و اکنون نیز با انکار ماجرای ترانه موسوی سعی در انکار تمام کشتارهای یک سال و نیم اخیر و حتی سی سال گذشته دارد. احتمالا با شکست این سناریو سعی در انکار شهادت سهراب اعرابی، اشکان و یا هر کس دیگری داشته باشند


Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر