۱۳۸۹ شهریور ۱۷, چهارشنبه

چند پرسش دشوار


کدام دانش آموز خسته و خواب آلود به نظر میرسد؟
کدامشان دوقلو می باشند؟
چند تا زن در عکس دیده میشود ؟
چند نفرشان خوشحال هستند؟
چند نفرشان ناراحت می باشند؟


Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۴ نظر:

  1. خیلی جالب بود

    همه یه شکلین

    پاسخحذف
  2. امیرفرشاد ابراهیمی۲۷ شهریور ۱۳۸۹ ساعت ۱:۲۶

    در دنباله لینکی از توی دروغگو دیدم جوابت را انجا دادم اینجا هم می دهم:

    از قدیم گفتند جواب هر ابلهی را نباید داد ولی خوب پیش خودم همینجوری که من در حال سرچ مسئله ای و اتفاقی به اینجا گذرم افتاد شاید بقیه هم بیایند و این خزعبلات را بخوانند !
    لینک گذار نامحترم گفته من در خانه شان می لولیدم و رفیقش بودم و از ایشان می خواستم برایم مزدوری کند ( چقدر در خیالش حتما دوست داشته دوست من بوده که این چرندیات را می نویسد ) خیلی واضح می شود فهمید که ایشان دروغگوست در مشخصات خودش نوشته است که 18 سالش هست و با یک حساب سرانگشتی می شود فهمید من الان هشت سال هست از ایران زده ام بیرون قبل از آن هم چهارسالش را زندان بودم قبل از زندان هم یکسال بود که از انصار زده بودم بیرون سرجمع می شود 13 سال اینرا از سن این آقا کم کنید می شود 5 سال !!!!
    بله ایشان پنج ساله بودند که دوست من بوده اند و من کتکشان می زدم که برو برای من خبرچینی کن !
    کلی خندیدم !

    پاسخحذف
  3. آقای ابراهیمی در اون زمان شما از خانواده من میخواستید این کار ها رو بکنند. اگر هم خواستید ایمیل شخصیتون رو بدید تا من مشخصات رو بهتون بدم بفهمید کدوم یکی از اون خانواده هایی بودیم که شما به خاطرات مشکلات سیاسی ازشون سو استفاده میکردید.
    یک نشانه کوچیک : مهمانی تولد در بلوار فردوس _ صادقیه
    اگر هم یادتون نیومد خوشحال میشم مغزتون رو راه بندازم تا یادتون بیاد

    پاسخحذف
  4. فقط شما به شرف نداشته ات قسم بخور که این کار رو نمیکردی!
    خودت هم خوب میدونی چه کارهای دیگه ای میکردی. این فقط یک نمونه اش هست.
    من کار ندارم الان چه جوری فکر میکنی ولی خدا رو در نظر بگیر شرف و غیرت و ناموس خودت رو هم در نظر بگیر بعد بیا منو دروغگو خطاب کن!
    من بار دیگه اون لینک رو تایید میکنم و تاکیید میکنم که زمانی که شما در داخل ایران بودید خانواده های زیادی رو نابود کردید.
    دروغگو شمایید که اونور هنوز جرات ندارید به اشتباهاتتون اعتراف کنید. شاید اگر یک معذرت خواهی میکردید از صمیم قلب می بخشیدمتون که بخشیده بودمتون. اون لینک برای یک سال پیش بود و وقتی دیدم از گذشته تون تقریبا پشیمونید من هم در دلم شما رو بخشیدم اما با این دروغگو خطاب کردن من و با اینکه خودتون میدونید که از این کارها میکردید ورق برگشت. حالا یاحسابمون رو در این دنیا صاف میکنیم یا من میدونم با شما سر پل صراط

    پاسخحذف