۱۳۸۹ آذر ۱۴, یکشنبه

تعطیلی بیشتر کلاس های سه شنبه 16 آذر

یکی از دوستان گفت : اساتید (دانشگاه تهران) از چند هفته پیش اومدند سر کلاس گفتند بچه ها کلاس های سه شنبه 16 آذر تعطیله. اما از روز شنبه حراستی که یه کارت میدید و راه میداد، سوال و جواب میپرسه که کلاس چی داری؟ باکی داری؟ تا ساعت چند کلاسات طول میکشه؟ و یه لیست هم دستشه که امروز چه کلاسهایی تشکیل میشه.
از چند روز پیش افرادی سر بعضی از کلاس ها حاضر میشن که جلسات قبلی سر اون کلاس حاضر نبودند و یا افرادی میان باهات گرم صحبت میشن و سعی میکنند زیر زبونت رو بکشن!
پخش اعلامیه ها هم که یه شور و شوقی ایجاد کرده و بچه ها روحیه گرفتند و بعید نیست که بازرسی های بدنی هم شروع بشه خصوصا تو 16 آذر. امنا جالب اینجاست که دیگه همه میدونند 16 آذر تظاهرات ضد حکومتی برگزار میشه و حتی اساتیدی هم که میان سرکلاس بدون اینکه در لفافه حرف بزنند میگن : بچه ها 16 آذر ممکنه تظاهرات بشه گفتند کلاس ها رو تعطیل کنید.
انگار این تظاهرات ضد دولتی دانشگاه ها یه واحد درسی محسوب میشه.
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱ نظر:

  1. ****** شعار روز ۱۶ آذر-
    ما اسلام نمی خواهیم ..... ما آزادی می خواهیم -

    باید این شعار را بدهیم تا در تمام دنیا صدا کند و همه خبر گزاری ها و رادیو تلویزیون های دنیا آن را مخابره کنند. این شعاری است که اگر سهراب و ندا زنده می شدند می دادند.
    آخوند ها را باید به مرگ گرفت تا به تب راضی شوند.
    چیزی به اسم آزادی و دموکراسی و حقوق بشر در اسلام وجود ندارد.

    پاسخحذف