۱۳۸۹ دی ۱۵, چهارشنبه

اعدام در ملا عام و اعدام دور از ملا عام


متهم جنایت سعادت آباد هم اعدام شد. اما در ملا عام. با اینکه با حکم اعدام مخالفم اما نکته قابل توجهی وجود دارد. متهم این جنایت یک فرد را کشته بود و خفاش شب هم تعداد بسیاری رو کشت و هردو در ملا عام اعدام شدند. چرا اعضای جندالله در ملاعام اعدام نمیشوند؟

با هر عملیات جندالله آتش اختلافات بین شیعه و سنی بالا میگیرد و حاکمیت به خواسته خود که اختلافات قومی است میرسد. شیعه را به جان سنی می اندازد و بالعکس. اما چون باید اقتدار خود را در بین ساندیس خوران حفظ کند پس از هر عملیات جند الله اعلام میکند چندتن از اعضای جندالله را دستگیر کرده و بلافاصله پشت میله های زندان دور از لنز دوربین های خبرگذاری ها خود آن ها را اعدام میکند.




آیا رژیمی که با اعدام و قتل ریشه دوانده و به زندگی ادامه میدهد و ادعای اقتدارش همه جا را برداشته نباید برای زهر چشم گیری از مخالفان این افراد را در مقابل دیدگان مردم اعدام کند؟

غیر از اینکه اعضای این سازمان از خود حاکمیت هستند چه نتیجه ای میتوان گرفت؟ چه بسا عبدلمالک ریگی اکنون در زندان های ایران در حال شکنجه و اعتراف گیری از زندانیان سیاسی نباشد!
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱ نظر:

  1. سلام

    هیچ چیزی از این خائنان وطن فروش و دین فروش بعید نیست.

    پاسخحذف