۱۳۸۹ شهریور ۴, پنجشنبه

دبیرکل حزب الله لاریجانی ها را عامل صهونیست خواند

دیشب مطلبی روی سایت خبرنگاران سبز ( اینجا )  قرار گرفت که نوار سخنرانی آیت الله محمد باقر خرازی بود. در این نوار خرازی از نفوذ صهونیست در ارکان بالای حکومت خبر میدهد و بلافاصله از مشکوک بودن اینکه چندین تن از مقامات بالای کشور از روستای لاریجان شمال هستند سخن می گوید. خرازی در این نوار رسما ریاست قوای قضاییه و مقننه را عامل صهونیست میخواند نوار و متن آن به گزارش خبرنگاران سبز به این شرح است :

نوار صوتی را از اينجا دانلود کنيد


متن صحبت های خرازی بدين شرح است :

وقتی ما قتل هايی که در جامعه رخ می دهد را پی گيری ميکنيم ميبينيم در پشت تمام اينها صهيونيست ها هستند. خيلی از آنها به اسم مسلمان هستند اما دروغ ميگويند. دست هايشان کثيف است. ما در جامعه به شدت از اين افراد داريم و حضورشان محسوس است.
الان هم در مراکز قدرت فوق العاده حضور پيدا کردند. ما در انصار حزب الله به اين مساله را به عنوان يک تز قدرتمند مطرح ميکنيم.ما بايد فکری به حال اين افراد بکنيم که متاسفانه در مراکز قدرت حضور جدی پيدا کردند. نه تنها حضور در راس هرم قدرت قوای مختلف بلکه در خيلی از زير شاخه ها.

يک باند را کاملا در اختيار دارند. ما وحشت کرديم از اينکه يک جريان به اين قشنگی سازمان دهی شده است که نيروهای خودش رو در گلوگاه های نظام اسلامی قرار بدهد. و احساس ميکنيم يک جريان بسيار مخربی وجود دارد.آن دختر خانم انگليسی که می آيد زن فلان آقا می شود و بعدش هم آن آقا در بزرگترين قدرت اين نظام قرار دارد آيا اين طبيعی است؟ ما نميتوانيم اين را طبيعی تلقی کنيم. آيا قتل های زنجيره ای زير سر يهودی ها نبود؟ به نظر من اين مساله کاملا جدی است و سازمان های اطلاعاتی آمريکا و انگليس و موصاد دقيقا دارند روی اين قضيه کار ميکنند. دنبال کودتا در کشور نيستند دنبال تصرف از درون اند.

چطور می شود از يک روستای تبعه لاريجان بعضی از سران ما از آنجا سر درآورده باشند.چه طور شده به آنها اعتماد کرده ايم؟ سوابق اينها را بايد ببينيم که از کجا اين مسائل آب ميخورد.من اينها را در بسياری از مراکز قدرت نظام دنبال کرده ام. تمام مشکلاتی که در اين سی سال در نظام داريم با تمام صراحت عرض ميکنم از اين افراد است.

جای دستان فاسد اين بنی اسراييلی تباران رو من پيدا و دنبال کردم. و انشالله به زودی هم مدارک آن را تکميل ميکنم تا کوچک ترين تحرکی داشته باشند افشا خواهم کرد و نيرو های حزب الله را بر عليه آنان به خيابان ها خواهم کشيد. به همه اثبات خواهم کرد نسل بنی اسماعيل در مقابل بنی اسراييل کوتاه نخواهد آمد. نسل بنی فاطمه محکم در مقابله جريان بنی اسراييل خواهد ايستاد. و به نظر من مشکل بنی اسماعيل زمانی حل خواهد شد که مشکل بنی اسراييلی ها را در کشور مسلمانان حل کنيم.

انسان وقتی در بهشت بود نه به مسکن نياز داشت نه به غذا و نه به پوشاک. به محض اينکه فريب شيطان را خورد و به زمين فرستاده شد اين سه نياز را پيدا کرد و شيطان اين سه را در اختيار بنی اسراييل قرار داد. تمام شبکه های تغذيه دنيا در اختيار بنی اسراييل قرار دارد حتی در کشورهای اسلامی. نوشابه ها برای کيست؟ کوکا کولا برای کيت؟ پپسی کولا برای کيست؟ حتی نوشيدنی های که در بلاد اسلامی توزيع ميشود، حتی آنها هم برای يهوديان است. امتيازش برای آنهاست. در مسکن هم همين طور. چرا دنيا با مشکل مسکن رو به رو شد؟ آنجا هم يهودی ها بودند.

در مشکلات اقتصادی غرب چه کسی استفاده برد؟ آيا جز يهودی ها؟ يهودی ها مسيحيان را غارت کردند. کدام يهودی الان برشکست شده است؟ به من بگوييد. و کدام يهودی تبار و بنی اسراييلی در سرزمين های اسلامی برشکست شده است؟ حتی يک مورد را هم نداريم. اين شبکه کاملا به هم متصل است و به هم خط می دهند و پشتيبان هم ديگر هستند. سه شبکه پوشاک و مسکن و تغذيه در اختيار آنهاست و از سه ابزار قتل غارت و فحشا برای تصرف بشر استفاده ميکنند.


Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱ نظر:

  1. در اینکه لاریجانی ها نوکران خارجی هستند شکی نیست اما وقتی سید علی متوهم هست و برای خودش داستان میسازد که یک نفر مهمی گفته که حکومت اسلامی
    زاپن اسلامی شده دیگه از این نوکران ادم کش جه انتطاری دارید بدبخت سید علی نمیداند که دشمن بغل گوشش هست

    پاسخحذف