۱۳۸۹ مرداد ۱۵, جمعه

چه کسی یک میلیارد دلار را به تهران وارد کرد؟

چندی پیش آیت الله جنتی از رازی بزرگ پرده برداشت. آیت الله جنتی فرمود که آمریکا یک میلیارد دلار به سران فتنه پرداخته است و قرار بوده پنجاه میلیارد دلار دیگر در صورت برانداری نظام مقدس جمهوری اسلامی به آنان پرداخت کنند.
سند این اطلاعات در دست بنده بود که من برای ایشان فرستادم و اکنون به دلیل تهمت هایی که به این عالم عالیقدر زده شده است میخواهم برای عموم منتشرش کنم.
در پست های قبل از مامور سازمان CTU آمریکا گفتم که در حوادث کوی و کهریزک نقش اصلی را بر عهده داشته است
مامور بایر هنگامی که در تهران مشغول انجام وظیفه بود (حوادث روز قدس) از سمت وزارت خارجه آمریکا با او تماس گرفته میشود و به او دستور میدهند که یک میلیاردی که توسط هلیکوپتر از عربستان سعودی به دشت های حوالی تهران آورده میشود را دریافت کند و به دفتر میرحسین موسوی در فرهنگسرای هنر ببرد.
جک بایر سریعا به سمت ورامین میرود و در آنجا پول را از هلیکوپتر تحویل میگیرد و به تهران باز میگردد. هنگام باز گشت که مصادف با راهپیمایی روز قدس بود از او تصویری گرفته شد که کیف حامل یک میلیون دلار نیز در آن معلوم است.
در این هنگام جک از روبه روی دانشگاه میگذرد و آیت الله جنتی نیز در آن حوالی حضور داشته بودند. به محض اینکه جک را میبیننند و پی به هویت جاسوس او میبرند عبا و امامه را در آورده و عینک آفتابی به چشم میزنند و جک را تعقیب میکنند.

جک بایر در سمت راست تصویر موبایل به دست و کیف به روی شانه

محمد علی . الف یکی از بازداشت شدگان ماهها قبل از این ماجرا که در آن روز در زندان اوین بود ، مرخصی یک روزه گرفته بود اما بعد ها که به زندان بازگشت این ماجرا را برای من تعریف کرد.چون دفتر میرحسین موسوی توسط مردم  محاصره شده بوده جک نمیتواند به دفتر برود پس محمد علی کیف حامل پول را از بایر تحویل گرفته و چون خیلی شبیه مامورهای خودمان بوده است (شکم داشته) میتواند از سد ماموران گذشته و به دفتر موسوی برود.
از طرفی دیگر  آیت الله جنتی نیز این دیدار جک و محمد علی را تایید میکند به بنده گفت اگر این عکس تو نبود هیچکس حرف من پیرمرد را باور نمیکرد همه حتی در داخل سیستم هم به من میگویند پیر خرفت چه برسد به مخالفان.
لازم به ذکر است که این اطلاعات توسط ایشان (محمدعلی و آیت الله جنتی) تایید شده و ما هم به همین دلیل محمد علی  را آزاد کردیم.پس جون هرکسی دوست دارید باور کنید.


Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۵ نظر:

  1. سلام دوست عزیز، چه کاری از من برای شما برمی‌یاد؟

    پاسخحذف
  2. پشت و روی عزیز شما اگه تو تهران هستی یه ایمیل به من بزن !
    kelkamir@gmail.com
    اگه هم در فرندفید هستید من رو ساب کنید تا در موردش باهاتون خصوصی صحبت کنم
    http://friendfeed.com/kelkamir

    پاسخحذف
  3. باز هم سلام دوست عزیز، شوربختانه من ساکن ایران نیستم، اما بهترین راه تماس شخصی با من صفحه‌ی تماس بلاگم هست. مشکلی درش بود که امروز حل شد. اگر در توانم باشد با کمال میل در خدمتتان هستم.

    پاسخحذف
  4. ضمنن مفتخر نمودید ما را از زمره‌ی محاربین قرار دادید! از شما سپاس‌گذارم.

    پاسخحذف
  5. زدی تو کار فوتوشاپ امیرو جان این روزها

    پاسخحذف