۱۳۸۹ تیر ۱۲, شنبه

نقش جاسوس آمریکایی در حادثه ی کوی دانشگاه

فرمانده نیروی انتظامی تهران بزرگ اعلام کرد که فیلم منتشر شده از حمله به کوی دانشگاه واقعی اما صحنه سازی است.
وی اعلام کرد که فیلم منتشر شده  توسط سازمان CTU لس آنجلس به سرپرستی "تونی آلمیدا" ساخته شده است .وی خاطرنشان کرد بر طبق  اسنادی که توسط دانشجویان برای ما ارسال شده است توانستیم چهره فردی که فرماندهی عملیات حمله به کوی را داشته شناسایی کنیم.
سردار زارعی (یکی دیگه است نه اون که با 6 تا خانوم گرفتنش) اعلام کرد متاسفانه در جریان حمله به کوی تعدادی از دانشجویان بسیجی (نه اون سوسول ها) مورد ضرب و شتم قرار گرفتند و مجروح شدند اما کسی کشته نشده است.
سردار زارعی اعلام کرد عملیات حمله به کوی دانشگاه که توسط CTU طراحی شده بود به این صورت بوده که ماموری به نام " جک بایر" خودش رو جای سردار فیروزآبادی معرفی کرده و گروهی از سربازان رو مجبور کرده که به کوی حمله کنند و به یکی هم گفته که تو فیلم بگیر تا بعدا برای بی بی سی فارسی ارسال کنیم تا اونها منتشر کنند.
سردار زارعی عنوان کرد هنگامی که "جک بایر" به خوابگاه یکی از دانشجویان حمله میکنه این دانشجو از جک یک عکس میندازه و بعدها برای وزارت اطلاعات ارسال میکنه.



 جک بایر هنگام ورود به خوابگاه یکی از دانشجویان


برطبق اطلاعاتی که ما از قبل توسط دکتر هوشنگ امیر احمدی بدست آورده بودیم توانستیم جک بایر رو شناسایی کنیم و اطلاعاتمان را درباره ی این فرد تکمیل کنیم.
سردار زارعی خاطرنشان کرد که مدارکی مبنی بر حضور این فرد در تظاهرات 30 خرداد و ارتباطش با میرحسین.میم و مهدی.کاف و سیدمحمد.خ  پیدا کردیم و به زودی منتشر خواهیم کرد همچنین اعلام کرد که بعد از بازرسی بیت آیت الله حسینعلی.میم توسط طلبه های حوزه علمیه متوجه نامه نگاری های این شخص با این فرد روحانی شدیم.
سردار زارعی قول داد که به زودی مدارک تازه را منتشر خواهد کرد.
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر