۱۳۸۹ مرداد ۶, چهارشنبه

نقش امام زمان را چه کسی بازی میکند؟

مطالبی جدیدا در اینترنت منتشر شده مبنی بر اینکه شخصیت ها و دولتمردان جمهوری اسلامی هرکدام بر اساس روایت یکی از یاران امام زمان هستند.
اما گفته نشده که نقش امام زمان را کی بازی میکنه . من خودم احتمال میدم که چون فرزندان خامنه ای کمتر در انظار عمومی ظاهر شدند این نقش رو به یکی از اون ها بدهند و به احتمال زیاد مجتبی خامنه ای که خوش سیما هم هست یک عبای سبز رنگ بپوشه و اسب سواری ، هم که بلده . رو یه اسب سفید بشینه با نور پردازی هم یه ذره صورتش رو نورانی کنند بگن این امام زمانه هرکی ازش اطاعت نکنه ، پخ ، گردنش رو میزنیم.
بعد میره موسوی و کروبی و خاتمی رو به عنوان مرتد و خوارج میگیره اعدام میکنه. بیت و مسجد آیت الله منتظری و صانعی رو بالکل خراب میکنه میگه همون مساجدی است که در روایات آمده و به این دلیل خراب شده که به دست کفار ساخته شده!
بعد اسبش رو میزارن کنار میره پشت تلفن سه تا الله اکبر میگه یه بمب اتم ول میدن رو سر اسرائیل که اشتباهی تو فلسطین فرود میاد! ولی خب چون منطقه کوچیکه چند یهودی هم کشته میشن. بعد ساندیس خورها میریزند تو خیابون و بزن و بکوب و سینه زنی.
یه نقشه هم که جدیدا آماده کردند رو نمیدونم دیدید (خریدمش پیداش کنم اسکن میگیرم میزارم تو بالاترین) یا نه ولی انگار برای امام زمان برنامه ریختند به کل دنیا حمله کنه! حالا من موندم میگن امام زمان و حضرت مسیح و خضر و ادریس با هم ظهور میکنند چه کسی به نظرتون نقش مسیح رو بازی میکنه؟
من که با مصطفی آقا زمانی خیلی حال کردم حضرت مسیح رو بدن به اون ولی گریمش رو عوض کنند که با حضرت یوسف اشتباه نگیریمش
محمدرضا گلزار هم هیکلش خوبه  بدن سازی رفته ازش خیلی خوشم میاد نقش خضر رو بدن به اون فقط باید ریش بزاره و موهاش رو سفید کنه تریپ دختر کش هم دیگه نزنه یه گونی کنفی تنش کنه !
میمونه یه ادریس که چون همه فن حریف بوده ، اولین کسی بوده که خط نوشته و خیاطی کرده و چه و چه یه نفر رو میخواهیم که بازیگر تکی باشه متاسفانه تو ایران کسی رو پیدا نکردم ولی آل پاچینو خدای این نقشه! جان حاجی یه لحظه بازیش تو فیلم تاجر ونیزی رو به خاطر بیارید! یا اصلا تو وکیل مدافع شیطان. خیلی باهاش حال میکنم
313 تا هم سردار میخواهیم که میریم چندتا سپاهی و بسیجی برمیداریم میریزیم تو وایتکس بعد از سه روز که در بیاری یه ذره قیافه دارند
بقیه هم که سیاهی لشگرند و با کامپیوتر و جلوه های ویژه درستشون میکنیم! اصلا شاید از تصاویر تظاهرات جنبش سبز یه ذره کش رفتیم!


این رو جدا از شوخی میگم. ببینید با اعتقادات پاک مردم چه کار کردند! من بچه بودم همیشه فکر میکردم امام زمان یه آدم خنده رو و خوش سیماست که همه رو میبخشه  وقتی که راه میره از جای قدمهاش گل و سبزه درمیاد ولی وقتی رفتم مدرسه کم کم این باورم رو خراب کردند.به چه زبونی بگم من همون باور بچه گانه رو دوست دارم نه این که شما میگید. آخه چرا کاری میکنید که ملت اعتقادات خودشون رو مسخره کنند! ای لعنت به شما
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱ نظر: