۱۳۸۹ فروردین ۱۹, پنجشنبه

فلوچارت قدرت

با این فلوچارت تا حالا 9 نفر رو برگردوندم. البته تو ضیح جامع میخواد و شما باید خیلی روش صحبت کنید من سعی کردم لپ مطالبی که میگم رو بنویسم ولی نشد چون حدودا نیم ساعت راجع به این فلوچارت با طرف فک میزنم
چند توصیه:
ابتدا فلوچارت رو در نیارید. انتقادها رو از اقتصاد شروع کنید و کم کم به سمت اختیارات مطلق رهبری پیش برید. در این مرحله با مخالفت مخاطبتون روبه رو میشید حالا وقت در آوردن فلوچارته
توضیح خیلی زیادی باید بدین مثال بزنید و اگر به قانون اساسی وارد هستید ارجاع دهید
البته قبل از در آوردن فلوچارت سعی کنید از عدم وجود دموکراسی در ایران بنالید
وقتی که توضیحاتتون تموم شد از طرف مقابل بخواهید که با توجه به تصویر به سوال های زیر پاسخ بده:
1 - چگونه دموکراسی با این اختیارات مطلق قابل توجیه است؟
2 - آیا معنای دموکراسی چیزی جز پخش قدرت در بین مردم جامعه و جلوگیری از سو استفاده از قدرت هست؟
3 - چگونه انسان با تمام این قدرت میتونه پاک بمونه و خطا نکنه؟
و ...

راستی این نسخه اش رو خودم با فتوشاپ درست کردم اون نسخه هایی که باهاش مخ میزدم از بین رفت و چون خطی بود و خط من هم خیلی ذاغارته دیگه از بقایایشون اسکن نگرفتم!


Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۲ نظر:

  1. جالب بود امیر جان
    ولی مجلس خبرگان چی؟اون رو هم مینوشتی؟؟تایید صلاحیت مجلس خبرگان رهبری که صلاحیت رهبر رو تعیین میکنن هم بعهده شورای نگهبان هست....ملت رو سرکار گذاشتن

    پاسخحذف
  2. نوشتم که!
    زیر شواری نگهبان اختیارات شورای نگهبانه و زیر اون هم مجلس خبرگانی که از دل شورای نگهبان میاد بیرون

    پاسخحذف