۱۳۸۹ فروردین ۲۶, پنجشنبه

من نیستم , لطف کنید دورم رو خط بکشید!

من از اینکه شخصیت هایی با متانت و با وقار بهم حکومت کنند بدم میاد من از آدمهایی مثل احمدی نژاد که هرچی تو سرشون رو میگن خوشم میاد دوست دارم افرادی بهم حکومت کنند که شخصیتشون از همه افراد جامعه پایین تره!
خوشم میاد وقتی رییس جمهورم (!) با حماقت درباره ی برنامه هسته ای صحبت میکنه کشورم رو به خطر میندازه
 تعلق خاطرام به مذهبم هست نه به کشورم از نشان شیر و خورشید متنفرم و عاشق این علامت وسط پرچم هستم.
معتقدم اقتصاد برای خر است!
هر کتاب و فیلم و آهنگ و ... که دولت تایید کنه رو میخونم.از دگر اندیشان متنفرم.
نسل آینده باید نادان بار بیاد تا یه وقت حکومت ولی فقیه رو به خطر نندازه
برای حفظ حکومت هر کار غیرشرعی رو شرعی میدونم حتی به دام انداختن جوانان به مواد مخدر و سکس و دروغ گفتن و ...

من یه روزنامه نگارم . سانسور خبری چیز خوبیه خیلی چیزها هست که مردم نباید بدونند چون اگه بفهمم حکومت ولی فقیه به خطر میفته.
من یه بازنشسته ام. با همین سهام عدالت سرم گرم شده. تو فکر اینم که بهم میدن یا نه! دنبال کار سهام عدالتم هستم باید 16 هزار تومن بدم تا 40 هزار تومن واریز کنند به حسابم یه مو از خرس کندن غنیمته. پوله نفته دیگه داره میاد سر سفره مون به این هم فکر نمیکنم که درآمد کشورم از فروش نفت خیلی بیشتر از سهمی است که شاید به مردم بدهند.

من یه کارگرم. دوست ندارم که در رفاه باشم.دوست ندارم حق تشکیل سندیکا رو داشته باشم نمیخوام آزادانه برای حقوقم تظاهرات کنم میخوام اگه صدام در اومد تو زندانم کنم میخوام بهم تهمت بزنن که از اجنبی دستور میگیرم.

من یه دانشجوام . از اندیشیدن متنفرم. میخوام اگه به چیزی فکر کردم ستاره دار بشم اگه اعتراضی دارم یا نقدی دارم محکوم ام. من باید ستاره دار بشم چون با بقیه فرق دارم.

من یک کارمندم.حق اولادم در ماه ده هزار تومنه.خیلی هم راضی ام. حق بیمه ندارم.رسمی نشدم.پیمانکاری ام و زیر خط فقر. من دوست ندارم استخدام رسمی بشم و تکیه گاه محکمی داشته باشم. در اعتراضات شرکت نمی کنم چون می ترسم همین پشتوانه و کار رو از دست بدم!

ما نیستیم دور ما رو خط بکشید به همین زندگی راضی شدیم و تو سالگرد اعتراضات شرکت نمیکنیم

اما


تو یک سبز هستی. تو شجاعی و بی پروا به یک هدف فکر میکنی. آزادی و دموکراسی برای تو از نان شب مهم تر است. سینه ات سپری در مقابل گلوله کافران است.
به تو غبطه میخورم.تو برای هدفی بزرگ مبارزه میکنی.

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۴ نظر:

  1. بهترین مطلبی که در این مدت ازت خوندم رو نوشتی
    عالی بود.ممکنه اثرات دعوتنامه بالاترین باشه
    اگه وقت کردی سربزن به ما هم
    خواهربرادری رو بیخیال شدی خواننده گی رو بیخیال نشو

    پاسخحذف
  2. خیلی جالب نوشتی... مثل بقیه پستهات... بالاترین چه خبر؟

    پاسخحذف
  3. ممنون
    تو بالاترین که فعلا نخودی ام.فکر هم کنم زیاد نخودی بودنم طول بکشه!
    تو دنباله سریع جا افتادم ولی بالاترین خیلی سخته که خودت رو جا کنی حالا شانس آوردم چهارتا آشنا گیر آوردم
    یه مزیتی که دار میتونی بیشتر از انرژی روزانه ات انرژِ مصرف کنی ولی انرژِی فردات کمتر از اعتبارت میشه!
    ولی آگاه سازی و لیست دوستان و اینا نداره اینم یه عیبشه!

    پاسخحذف
  4. بالاترین خیلی چیزها نداره چند روز پیش یکی از بچه ها یه لیست کامل رو گذاشت توی کامنت یه لینکی.فکر کنم توی لینک
    r-1159 بود
    سعی کن با همه دوست بشی و ما رو هم یادت نره.شب بخیر دیگه برم بخوابم

    پاسخحذف