۱۳۸۹ اردیبهشت ۷, سه‌شنبه

من و احمدی نژاد

وقتی رژیم عوض شد نمیزارم مموتی رو زندانی کنند یه کافی شاپ میزنم احمدی نژاد رو هم میارمش تو کافی شاپم یه میز واسه اش میزارم و هزینه خورد و خوراکش هم با خودم. در عوض هی چرت و پرت میگه و ملت حال میکنند! مشتریهام چند برابر میشه!
تازه جذب توریست هم میکنیم. به نفع اقتصاد مملکت هم هست و ......

 اوووووه کی فکر میکرد مموتی انقدر خاصیت داشته باشه؟

Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۲ نظر:

  1. داش امیر یه چند وقته طبعت شوخ شده و شیرین هم هست خدا رو شکر.جدی خوب فکریه ها؟حیف که ما ملت بخشنده نیستیم و این در حد رویا می مونه.اونهایی که باید بکشندش میکشند.دست من و تو و ارزوهامون بهش نمیرسه.

    پاسخحذف
  2. چاکریم! اندک حس شوخ طبعی دارم آن هم که دوستان به ما دادند
    متاسفانه بدی انقلاب همین اعدام هاست من با اعدام خامنه ای و احمدی نژاد مشکلی ندارم ولی مشکل اینجاست که این اعدام ها استارتی میشه واسه اعدام خیلی های دیگه!

    پاسخحذف