۱۳۸۹ تیر ۱۱, جمعه

شناسایی یکی از عوامل شکنجه در کهریزک + عکس

 <مسئولان وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی ایران چندین تن از عواملین بازداشتگاه کهریزک را شناسایی کردند.طی بازجویی های به عمل آماده چندتن از متهمان این پرونده که از سربازان نیروی انتظامی بودند اعتراف کردند که یک ماه قبل از انتخابات از طرف CTU با آنها  تماس گرفته شده است و به آنان پیشنهاد همکاری ارائه داده شده است. این متهمان اعلام کردند که CTU از قبل از وقایع پس از انتخابات خبر داشته و به آنها گفته بود که به احتمال زیاد در تهران نا آرامی هایی رخ میدهد و عده ای را بازداشت میکنند و به کهریزک می آورند. یکی از متهمان گفت که شخصی که با آنها تماس گرفته بود خود را "تونی" معرفی کرد و گفت ما با بررسی تصاویر ماهواره ای که "کیم" برایمان تهیه کرده موقعیت کهریزک رو بررسی کردیم.شما باید بعد از آوردن بازداشت شدگان به کهریزک آنها رو مورد ضرب و شتم قرار بدید در صورت نیاز تجاوز کنید و چند نفر رو هم بکشید.بعد تمام تقصیرها را به گردن "سید علی" که رهبر گروه موج دوم هست بندازید.لازم نیست شما چیزی بگید ما توسط مامورمان "جک بایر" این مساله رو در جامعه واقعی نشون میدیم.
"محمود.الف" متهم ردیف دوم که یکی از متهمان این پرونده است گفت روز 5 خرداد آقای "بایر" که به ایران آمده بود با من تماس گرفت و قرار شد من رو در پارک دانشجو ببینه وقتی آقای "بایر" اومدند به من گفتند من وقت زیادی ندارم و سریعتر باید برگردم به ترکیه تا از اونجا برم به اسراییل.ایشون یه پرونده ای به من دادند و از من خواستند که یک سری اطلاعات و فایل های صوتی از مقامات نیروی انتظامی مثل آقای"رادان" تهیه کنم تا به وسیله ی اون بتوانند صداهای ساختگی درست کنند و نوارهای جعلی تهیه کنند و در یوتوب پخش کنند. من هم این کار رو براشون کردم روز 10 خرداد بود که تونستم فایلها رو از طریق اکانتی که تیپ ترور سیا در بالاترین برام ساخته بود براشون ارسال کنم.
یکی دیگر از متهمان به نام "سعید.م" که خودکشی کرده است از این به بعد ماجرا را کنترل میکرد.سعید در اعترافات خود نوشته بود که روز 12 خرداد بود که "تونی" با من تماس گرفت من سعی کردم که با حرفام قانعش کنم پول بیشتری به من بپردازه و یه حساب بالاترین هم برای من جور کنه ولی نکرد به همین دلیل از تمام مدارک یه کپی گرفتم و برای آقای کروبی فرستادم ولی ایشون بعد از انتخابات حاضر نشد مدارک مستندی که نشون میداد CTU در این ماجرا دست داره رو پخش کنه و همون مدارک که نشون میداد "سید علی" رهبر گروه تروریستی موج دوم در ماجرای کهریزک نقش داره رو تا حدودی منتشر کرد. سعید در نامه خود نوشته است که از رهبر انقلاب معذرت خواهی میکنم و دیگر برای زندگی هدفی ندارم من به اسلام و نائب امام زمان خیانت کردم روز 15 مرداد سعید با خوردن داروی نظافت خود کشی  کرد.

متهم ردیف اول  پرونده "خ.ر " هم در دادگاه گریه کرد و گفت جان نصفه ای دارم. اندک آبرویی هم که داشتم از دست دادم. عقل ناقصی دارم ببخشید ... خوردم که از این کار ها کردم."خ.ر" در دادگاه دو سه بار خودش رو خیس کرد و نتونست صحبت کنه به همین دلیل از دادگاه بردنش بیرون.

برادران وزارت اطلاعات جمهوری اسلامی با همکاری "دکتر هوشنگ امیر.الف" توانستند مامور بایر رو شناسایی کنند و عکسی از مامور بایر برای ما ارسال کردند که متهمین پرونده هویت مامور بایر را تایید کردند.

جک بایر


مامور بایر بعد از اینکه این عکس ازش انداخته شد یه علامت خیلی بدی  با دستش به دکتر امیر.الف نشون داد که دکتر در جواب به مامور بایر گفت جاسوس جمهوری اسلامی،لابی، ..... .

خوانندگان محترم در پستهای بعد هویت این مامور را بیشتر برایتان روشن خواهیم ساخت.اطلاعاتی از قبیل همکاری بازرس بایر با میرحسین موسوی و مهدی کروبی و شیخ حسینعلی منتظری و نقش بایر در بدحجابی در ایران.
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱۶ نظر:

  1. lolzzzzzzzzzz Alliiii boooood

    پاسخحذف
  2. این داستان را به آنجای ننه ات بگو ، ما میدانیم دستور دهنده و مجریان را خوب میشناسیم.

    پاسخحذف
  3. خمینی گفت مگر میشود یک پاسبان کاری کند و شاه از آن بی اطلاع باشد؟ ما مردم دستور دهنده سید علی خامنه ای بی ناموس و ک... را خوب میشناسیم و به موقع حسابمان را با این کثافت تصفیه خواهیم کرد. شما این داستانها را به آبجی ج ... بگو خوب بارک الله

    پاسخحذف
  4. مرگ بر خامنه ای پوفیوز
    سید علی آقا روزای آخر حکومتته
    دیگه رفتنی ای حروم زاده
    خواهیم دید

    پاسخحذف
  5. senario zesht va khandeh dari ast

    پاسخحذف
  6. chert bud,,, az un dastan haye dorughie dobare jomhuri eslami

    پاسخحذف
  7. داستان جالبی بود . عجب عکس تابلویی هم گذاشتی

    پاسخحذف
  8. دوستانی که بد و بیراه میگن اول برن سریال 24 رو نگاه کنند بعد بفهمند که جک بایر کیه!

    ولی فکر نمیکردم تا این حد واقعی به نظر بیاد!!!!

    پاسخحذف
  9. بابا ملت شما چرا انقدر زود گول میخورید؟
    بنده خدا شوخی کرده سریال 24 رو نگاه کنید میفهمید جک بایر کیه!
    شخصیت داستان جک بایر با تروریستها مبارزه میکنه

    پاسخحذف
  10. امیر جان زدی به حدف حق با توئه ولی من فکر میکنم دست مریخی ها هم توی کاره اگه توی عکس اسمونو نشون میداد میتونستی بشقاب پرنده هم ببینی !

    پاسخحذف
  11. " امیر جان زدی به حدف حق با توئه ولی من فکر میکنم دست مریخی ها هم توی کاره اگه توی عکس اسمونو نشون میداد میتونستی بشقاب پرنده هم ببینی !
    "

    چندتا عکس بدستم رسیده کم کم واستون میزارم!!!

    پاسخحذف
  12. کثافات تر از این ها رو هنوز خدا خلق نکرده
    امیدوارم نسل آینده به آخوندها اعتماد نکنه و مثل آتاتورک همه آخوندها رو بندازند توی دریا و فیضیه و هر جا که مرکز پرورش آخونده با خاک یکسان کنند .
    و ان زمان در نخواهد بود .
    تاریخ همیشه تکرار شده و خواهد شد

    پاسخحذف
  13. دوستان و آزاد زنان و آزاد مردان از ۱۸ تیر غافل نشید.
    ۱۸ تیر فریاد مرگ بر دیکتاتور مرگ بر استبداد آخوندی مرگ بر خامنه ای
    پایان شب سیه سفید است

    پاسخحذف
  14. راستی نینا مایرز کجای این قضیه دست داشت؟

    پاسخحذف
  15. " راستی نینا مایرز کجای این قضیه دست داشت؟
    "

    قضیه پیچیده تر از اونیه که تصور میکنی داستان ها رو دنبال کن تو پست های بعدی رابطه ی سه طرفه نینامایرز و جک و فاطی کماندو رو واستون بگم!

    پاسخحذف