۱۳۸۹ فروردین ۲۷, جمعه

نحوه ی دستگیری یکی از فعالان سبز اینترنت به دست ماموران وزارت اطلاعات

در شروع این نکته رو بگم که زمان ها و مکان ها و اشخاص تغییر داده شده اند تا فرد مورد نظر شناسایی نشود.

چند روز پیش از یکی از پسر عمه هایم شنیدم که دوستش دستگیر شده. دورادور حمید (فرد بازداشت شده) را میشناختم و به دلیل علاقه ی مشترک به تیم پرسپولیس چندبار با هم به اتفاق پسر عمه ام به استادیوم رفتیم.
آخرین باری که حمید را دیدم درزنجیره ی سبز (چهارشنبه قبل از انتخابات) بود که به اتفاق رضا پسر عمه ام به ما ملحق شدند.
بعد از انتخابات با حمید رابطه ی اینترنتی داشتیم و از یک دیگر خبر میگرفتیم.حمید واقعا یکی از بچه های فعال جنبش بود و در اکثر تظاهرات ها حضور داشت ولی یک خصلت بد داشت و اون ارتباط بر اساس اعتماد به طرف مقابل بود.
یک دوست اینترنتی داشت که به او در فعالیت های اینترنتی کمک میکرد و متاسفانه من هیچ اسم و رسمی از این شخص حتی نام کاربری اش تو صفحه فیس بوک رو نمیدونم.
حمید و این شخص بعد از وقایع انتخابات در صفحه فیس بوکشان با یدکدیگر آشنا شدند.یعنی بیشتر از 9 ماه این دو با یدکدیگر در ارتباط بودند. قبل از نوروز حمید و دوست اینترنتی اش قرار میزارند تا همدیگه رو ببینند.
حمید به اتفاق رضا به محل قرار میرود. رضا به دلیل احتیاطی که داشته از حمید فاصله میگیره و از دور شاهد ماجرا بوده وقتی که میفهمه دو نفر دارند به حمید نزدیک میشن به گوشی حمید زنگ میزنه تا بهش گرا بده که از اونجا بره ولی متاسفانه نمیتونه تماس بگیره و اون دو نفر حمید رو میگیرند و سوار یک پراید می کنند و می برند.
تا اینکه چند شب پیش از طرف وزارت اطلاعات با خانواده اش تماس گرفته اند و اعلام کردند که پسرشون به دلیل فعالیت علیه امنیت ملی دادگاهی شده و تاریخ برگزاری دادگاه را به آنها اطلاع داده اند.

دوستان ازتون خواهش میکنم به هیچ عنوان به هیچ کس اطلاعات شخصیتون رو ندید و رابطه تون بر اساس اعتماد مشروط باشه.
به قول معروف با یک چشم باز بخوابید!
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۴ نظر:

  1. سلام. ميشه در صورت امكان لطف كنيد و يك دعوتنامه بالاترين واسه من بفرستيد. ممنون ميشم.
    yektamasih@gmail.com

    پاسخحذف
  2. من خودم چند روز هست که به بالاترین پیوستم و متاسفانه امکان ارسال دعوت نامه رو ندارم!

    پاسخحذف
  3. ایشالله که آزاد بشه... خدا عاقبت همه رو بخیر کنه

    پاسخحذف
  4. آن سفرکرده که سد قافله دل همره اوست
    هرکجا هست خدایا به سلامت دارش

    پاسخحذف