۱۳۸۹ فروردین ۱۸, چهارشنبه

موسوی یک نفر است

بخواهیم قبول کنیم یا نه آقای موسوی خواستار  جمهوری اسلامی است.افرادی مثل من نه خمینی رو قبول دارند نه جمهوری اسلامی رو ولی جبر روزگار مجبورشون کرد که بچسبند به موسوی.
میرحسین موسوی شاید اعتقاداتی داشته باشد که ما مخالف با آن باشیم اما  یک ویژگی خیلی مهم رو داراست.
متانت و صبر که در حرکات اجتماعی ما وجود نداشت.یک سال گذشت و ما هنوز خسته نشدیم و این به دلیل صبری و بردباری است که پیدا کردیم. این صبر به معنای دست روی دست گذاشتن نیست. میدونیم که رسیدن به دموکراسی کاری یکی دو شبه نیست حداقل چند سال صبر میخواد ما بیش از صد سال برای دموکراسی جنگیدیم و هنوز بهش نرسیدیم.ما مبارزاتمون رو میکنیم و خسته نمیشیم این معنای شکیبایی است.
شاید بزرگترین دلیلی که آقای موسوی به جمهوری اسلامی چسبیده این باشه که با تصویری که از یک مدینه فاضله در سر داره اندک آبروی باقی مانده برای دین رو بخره.من از این طرز تفکر نه دفاع میکنم نه انتقاد اما میرحسین موسوی رهبر ما نیست بلکه یار جنبش ماست و خدا وکیلی تا الآن هم که سکوت نکرده خیلی مردونگی کرده. فرض کنید سیدمحمد خاتمی جاش بود. فردای انتخابات میرفت به احمدی نژاد تبریک میگفت که تقلب کرده.
دوستان خیلی سخته آدم جون عزیزانش رو بزاره سر راه.یادتونه که گفتم تو بازار پدر شهید موسوی رو دیدم.این خانواده خیلی با غیرت اند.با اینکه فرزندش رو از دست داده هنوز کنار نکشیده!
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۲ نظر:

  1. داش امیر عزیزم صبوری و متانت رو خاتمی هم داشت.خمینی هم استاد بود تو صبوری.۱۵سال تو تبعید هیچی نگفت.بس نیست.اب که از سر بالا میره یک وجب و صد وجب نداره.یارو داره با همه وجود و توانش حالیمون میکنه که عوضی اشتباهی گرفتیم به قول بروبچ.من خیلی براش احترام قایلم ولی دیگه هرگز در صف مبارزه ایشون نخواهم ایستاد.
    نمیخوام بشم پدرانمون ومخملباف وسازگاراکه
    ۲۰
    سال
    .بعد بگم غلط کردم و گول خوردم
    خلاصه امیدوارم حق با شما و این امیدتون به موسوی باشه ومن بیام بگم شرمنده اشتباه کردم
    کاری که ازش ابایی ندارم
    چطوری امیرو؟ابجیت رو تحویل نمیگیری دیگه؟!! سارا چطوره؟

    پاسخحذف
  2. سلام
    جواب رو زیر پست تکلیف ما چیست؟ گذاشتم

    پاسخحذف