۱۳۸۹ اردیبهشت ۲۱, سه‌شنبه

اعلامیه حضور در 22 خرداد

این اعلامیه ها  رو با کمک دوستان آماده کردم هنوز پخشش نکردیم. گفتم بزارم شاید شما هم خواستید هم فایل word هم عکس و هم متنش رو واسه تون میزارم.


فایل word 2009
فایل word 2003_2006





متن اعلامیه :


نفرین بر روحانیتی که لباس ایمان و بندگی خدا بر تن میکند و در رکاب اهریمن و ضحاک قدم می گذارد.


هموطن آگاه باش که امتحانی عظیم در پیش روست و چشم شهدا و نیاکان به ما دوخته شده است ، نظاره میکنند که ما در این امتحان الهی در کدام لشگر هستیم. در لشکر سبز حسین یا لشکر خون خواه و ستمگر بنی عباس که جامه ولایت و خلافت بر تن کرده و خود را وارث علی میداند اما روز عاشورا خون مردمان میریزد و به آنان تهمت حرمت شکنی می زند.

خرداد نزدیک است و ما به خرداد پر حادثه عادت داریم. کودتای خونینی که رخ داد و جان صدها تن از هموطنانمان را گرفت.به هزاران تن آسیب رساند.هموطنانمان را در زندان شکنجه کردند، به دختر و پسر تجاوز کردند. کودتایی که آبروی اسلام را در خطر انداخت، در مساجد که روزگاری خانه و پناهگاه مظلومان بود فرزندان این مرز و بوم شکنجه شدند،تهدید به تجاوز شدند و رسانه به اصطلاح ملی اینها را دروغ خواند ، چشم بر روی وجدان بست و تن به خودفروشی داد

عقل را به حاشیه راندند و از احساسات عده ای سو استفده کردند، باتوم و اسلحه بدستشان دادند تا مارا سرکوب کنند، ما را محارب خواندند. بلی ما محاربیم، محارب با شیطان!

خانواده باکری را تهدید کردند پسر بهشتی را زندانی کردند همسر شهید همت را کتک زدند.به چه جرمی؟ به جرم سبز بودن!به جرم در پیش گرفتن راه قهرمانان این مرز بوم قهرمانانی که با دست خالی در برابر دنیا ایستادند و نگذاشتند وجبی از این خاک از دست برود. اما اینان خزر را فروختند.ابوموسی و تنب کوچک و بزرگ را معامله کردند.نفتی که قرار بود بر سر سفره من و تو بیاید را غارت کردند، چوب حراج به کشور زدند.کشاورزی را نابود کردند کارگران را بی کار کردند دانشجویان واساتیدشان را زندانی کردند و هرکس که اعتراضی کرد را به زندان انداخته و یا اخراج کردند.

با اینهمه در چشمانمان نگاه میکنند و از آزادی و رفاه اقتصادی میگویند. از برابری قومیت ها میگویند. اما ترک را به جرم ترک بودن و کرد را به جرم کرد بودن اعدام میکنند.گرانی را گردن بیگانه میاندازند و یا انکار میکنند. روزنامه ها را میبندند و از آزادی بیان نزدیک به مطلق سخن میگویند.

سپاه پاسدارانی که روزگاری جهان آرا ها در آن بودند را به سپاه دزدان و غارت گران تبدیل کردند.بسیج مستضعفان را به بسیج مزدوران و نیروی سرکوبگر مخالفان تبدیل کردند.

اما با صدای سبز ما به لرزه می افتند.نیروی سرکوبگر در خیابان ها میریزند دانشگاه ها را تعطیل میکنند،چرا که خوب میدانند " حق می آید و باطل رفتنی است."

هموطن دستهای سبز من و توست که میتواند این شوره زار اهریمن را از بین ببرد.

در ۲۲ خرداد سال صبر و استقامت ملی به دریای بی کران سبز ملت بپیوند.

آمده ام تا راهی و همراهی باشم برای رفتن به سوی ایرانی مستقل، آباد، آزاد، پیشرفته و سربلند. (میرحسین موسوی)











 
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۱۵ نظر:

  1. سایت gerdab.in را به محارب ها اضافه کن

    پاسخحذف
  2. برو بابا دلت خوشه

    پاسخحذف
  3. سلام.دوست عزيز متن فوق العاده اي بود.ممنونم

    پاسخحذف
  4. منافق های حروم زاده

    پاسخحذف
  5. حروم زاده هفت جد و ابادته با اون رهبر ... گشادت

    پاسخحذف
  6. عالي و روشنگرانه است و هر كس بد ميگه به اعلاميه و نويسنده اون حاصل زناي مرد و زن بدكاره و فرزند شيطان است

    پاسخحذف
  7. "سایت gerdab.in را به محارب ها اضافه کن"
    ممنون از پیشنهادت دوست عزیز ولی به خاطر یه دلایلی من سایت ها رو لینک نمیکنم. دوستانی هستند که وبلاگ می نویسند و قلم خیلی رساتری دارند مثل گیگای ایرانی (رای های سبز دزدیده شده) و یا صدف آزاد و پریسا صفر پور

    پاسخحذف
  8. "سلام.دوست عزيز متن فوق العاده اي بود.ممنونم"

    خیلی ممنون متن از خودم بود خیلی خوشحالم که مورد پسند شما واقع شد

    پاسخحذف
  9. دوستانی که به بنده فحش میدن قبلا هم گفتم نظرات پاک نمیشه. من وقتی فحش میخورم (بسته به شدت رکیک بودنش) می تونم بفهمم که مطلبم تا کجای دشمن رو سوزونده و خیلی ذوق می کنم!

    از بقیه دوستان که جواب این عرزشی ها رو میدن سپاسگذارم ولی اگه نظرشون رو راجع به متن میگفتند خیلی بیشتر خوشحال میشدم!

    پاسخحذف
  10. عرررررررزشی برو گمشو ساندیست رو بخور. منافق رو تعریف کن بینیم؟؟؟ منافق و محارب و هزارتا کوفت وزهر ماری که تو این یه ساله اسمشو یاد گرفتی خودت و رهبر قاتلت هستین. بی شرفها، کم تو صدا سیما و روزنامه ها زر زر میکنید حالا اینجا هم اومدی گه خوری؟؟؟
    متن های قشنگی بودن رفیق... حتی اگه نذارن ما تظاهرات کنیم بازم ما پیروزیم.. چون مثل سگ از ما میترسن. نسل ما و بعد از ما هیچ کدوم ازین قاتل های متجاوز و وطن فروش عرب پرست رو نمیخوان

    پاسخحذف
  11. اگر اين سانديس خورها سواد داشتند و معناي منافق را ميدانستند راه به راه مرگ بر منافق نمي گفتند چون مي فهميدند به خودشون برميگرده. منافق كسي است كه ادعاي ولايت امري مي كند ولي دستور تجاوز مي دهد نه سبزهاي جان بركفي كه جانشون را كف دست گرفته اند پس برادر عرزشي تو راست ميگي مرگ بر منافق

    پاسخحذف
  12. یار دبستانی من با من و 22 خرداد 89

    پاسخحذف
  13. از جنبه ات خوشم اومد امیر. نا خودآگاه یاد ترانه ی شاهین افتادم که می گه یه کم فحش بده فحش، فحش کشم کن... (-:
    ما بیشماریم.

    پاسخحذف