۱۳۸۹ اردیبهشت ۱۷, جمعه

برخورد دو گانه با تروریسم

برخورد دو گانه با تروریست و انگشت من!

امروز این دی وی دی ها در نمایشگاه کتاب پخش شد که راجع به عبدالمالک ریگی بود و سعی شده بود آمریکا و انگلیس و فرانسه رو با ریگی مرتبط کنه. یه سوال واسه ام پیش اومد احمدی مقدم و محمود و رهبر فرزانه انقلاب به کی ربط دارند؟روسیه؟چین؟ونزوئلا؟

در این فیلم تقریبا 17 دقیقه ای یه جا عبدالملک میگه که آمریکایی ها به ما پول دادن که سلاح های چینی و روسی بخریم.واسه ام جالب بود که چرا ما باید روس و چین رو بی تقصیر نشون بدیم!
البته سوتی زیاد دادند مثلا یه جا عبدالمالک نمیتونه اسم پایگاهی که توش آمریکایی ها آموزششون میدادند رو درست تلفظ کنه و با تردید از کارگردان درستی تلفظ رو میپرسه!

راستی داشتند میگرفتنمون رفیقم مچ بند سبز داشت گرفتنش رفتیم کلی پاچه خواری کردیم و واسه 10 نفر هایدا گرفتیم تا ولش کنند. ای کوفت بشه هرچی خوردید.حرومتون باشه! ملت رو میگیرن با یه ساندویچ ولش میکنن!

لعنت به ریگی لعنت به خامنه ای هر دوشون اسلام گراهای افراطی هستند!
اگه تونستم امشب فیلم رو آپلود میکنم!
به امید روزی که فیلم محاکمه علی خامنه ای رو پخش کنیم!


Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

۲ نظر:

  1. به هرکدوم یه ساندیس میدادی هم اونا رودل نمیکردن و هم خرجت کمتر میشد.
    ریگی اسلام گرای افراطی نیست و نبوده، فقط به خاطر کشتار خانواده اش، با رژیم جنگ کرد. هیچ نشانه و صحبتی از اینکه اسلام رو علم کرده باشه نیست!

    پاسخحذف
  2. چرا عزیز اینم مسلمون افراطیه!
    تصاویری که من الان دیدم فکر کنم امشب خوابم نبره اگه تونستم امشب آپلودش میکنم.
    در تروریست بودن ریگی شکی نیست مشکل اینجاست که خامنه ای از ریگی بدتره!

    پاسخحذف