۱۳۸۹ خرداد ۲, یکشنبه

این رنگ رنگ خونه _ دیکتاتور سر نگونه (سبز کردن جشن قهرمانی جام حذفی)

فردا دوشنبه سوم خرداد ماهه. با توجه به اینکه در روزهایی گذشته در غرب تهران شاهد نا آرامی های پراکنده بودیم که در این تجمعات پراکنده مردم آمادگی خود را برای حضور در 22 خرداد با شعارهایی مثل "روحیه عالیه" نشان دادند میتوان از این نکته استفاده کرد.فینال جام حذفی به احتمال زیاد با برد تیم تهرانی رو به روست و بالطبع بعد از اون جشن قهرمانی در خیابان ها برگزار خواهد شد.با خروج تماشاگران از استادیوم آزادی معمولا جشنی مردمی در میدان آزادی برگزار خواهد شد میتوان در این جشن حضور پیدا کرد و آمادگی خود را برای حضور در 22 خرداد اعلام کرد با سر دادن شعار هایی مانند : "این رنگ رنگ خونه _ دیکتاتور سرنگونه" ، "دیکتاتور بیچاره نهضت ادامه داره" و یا ...
همچنین در سالهای  گذشته با قهرمانی تیم های تهرانی (پرسپولیس و استقلال) شاهد بودیم که مناطق مختلفی از شهر در دست جوانان بوده مانند : میدان هفت حوض، فلکه دوم تهرانپارس، بلوار فردوس و فلکه دوم صادقیه و ... که تمام این مناطق در ماههای گذشته از مناطق فعال جنبش سبز بوده اند (بانگ الله اکبر ، چهارشنبه سوری و...)
Balatarin :: Donbaleh :: Mohandes :: Cloob :: Oyax :: Delicious :: Stumbleupon :: Friendfeed :: Twitter :: Facebook :: GBuzz :: Greader :: Addthis to other ::

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر